2012. április 4., szerda

Tuning Show 2012 - másképp

Idén is megrendezésre került immáron 7. alkalommal a Tuning Show. A rendezvényen ugyan nem voltam jelen, de alternatív módon mégis láttam a kiállított autók nagy részét, ráadásul ingyen! Ez egy jó taktika annak aki kíváncsi gépekre, de 3000 forintot mégsem ér meg neki a jegy, vagy utcán szeretné lefotózni őket, stb...
A többiekkel 5-kor találkoztunk a Hungexpo 5-ös kapujánál. Előzetes információink szerint úgy tudtuk, hogy itt, illetve a mellette lévő 6-os kapunál fognak kijönni a kiállított autók. Elvileg 6-kor volt vége a rendezvénynek, de biztos, ami biztos inkább előbb találkoztunk. Én külön mentem, másfelől érkeztem, ezért mondta Marci és Márkó, hogy ugorjak el a Hotelig, ott van egy gyönyörű Mustang. És tényleg! -(első kép) Ez egy '67-es 390 GTA verzió, az akkor rendelhető legerősebb, ami még nem Shelby.-  Ezután gyorsan mentem is vissza a kollégákhoz, nem akartam semmiről lemaradni. 6 óra 2 perckor meg is jelent az első "fecske". Utána kezdett szép sorban jönni a többi autó is. A tuning nem az én világom, de nem vetem meg, inkább a nagy, neves cégek átalakításait kedvelem, nem a "home made" dolgokat. Akadtak szép gépek is a kisebb kategóriákból, de elsősorban a luxus/sportautókért mentünk ki, hiszen volt jónéhány ilyen is a kiállításon, sok ezek közül egyénileg tuningolt, illetve 1-1 ismertebb tuningcég által nemesített, de láthattunk eredeti állapotút is. Ha esetleg a kedves olvasó mindenféle tuningcsodáról, BMW-kről, VW-kről vár képet, akkor sajnos csalódni fog, tőlük elnézést kérek. A legszebb darabokról készítettem képet, vagy amik valamiért érdekesek voltak, de a cikkben a számomra leglényegesebb sportautókat osztom meg!
Nagyon komoly zöldben, nekem bejön! Végre egy kis fantázia.
Volt egy Gallardo is.
Dodge Viper SRT-10 Coupe! Ez az első, amit láttam, eddig csak Roadsterhez volt szerencsém!
A szlovák Eleanor is benézett.
Jó volt az amerikai autó felhozatal! Eddig facelift Mustangból még csak Shelby-t sikerült fognom, most viszont láttam GT-t és V6-osat egyaránt.
Ford Mustang GT egy kicsit másképp.
És eljött a nagy találkozás, '67-es GT500-ast sem láttam eddig, pedig imádom!
Reiger Audi R8 V10.
Kinézett a Koenigsegg is.
Mustang GT Lambo style ajtókkal.
Audi RS5 x2
Volt egy vadiúj magyar Camaro is. Őt azért emelném ki, mert európai modell, az első amit láttunk. Az amerikainak jobban tetszenek a hátsó lámpái, kár volt így megváltoztatni őket.
Strosek Porsche 944
Lamborghini Diablo. Nekem nem tetszik az átalakítás, amúgy sokkal szebb az autó. Az a hátsó spoiler kifejezetten nem illik hozzá, az eredeti ezerszer jobb.
Porsche-t is láttunk, ha nem is sokat. Ő egy Techart Cayman.
BMW M3 E92
Egy másik Mustang. Ha jól tudom '69-es.
Az OCT tuningos 911 Carrera-val ismét találkozhattunk. 2009-ben fotóztam először, akkor még fehér volt.
BMW 1M. Mióta utoljára láttam, új felniket kapott.
És ismét egy bejövős Mustang.
Nagyon sajnálom, hogy erről nem lettek jó képeim, pedig nagyon szép volt!
Egy kék Viper Coupé-t is fotóztunk. Ez jobban tetszik, mint az ezüst, viszont ekkor már sötét volt, róla csak ez az egy kép sikerült.
A legvégére pedig a hab a tortán: Egy fantasztikusan gyönyörű Porsche 911 (964) Carrera 2. Nagy köszönet a tulajnak, hogy várt az elindulással még egy kicsit. Számomra ez abszolút a nap képe, és egyben az eddigi egyik legjobban sikerült, illetve az egyik kedvenc Porschés képem!

Az idei felhozatal nagyon komoly volt, és persze a képeken szereplő autókon kívül láttunk még sok más klassz dolgot is, ami a cikkbe már nem fért bele. Volt még fekete Camaro, néhány Mustang, 1-2 tényleg nagyon szép, vagy éppen érdekes tuning autó stb... Számomra nagyon bevállt ez a kimenő autók fotózása, így majdnem minden megvan utcán amit szerettem volna fotózni, ingyen volt, ugyanakkor mi is kaptunk egy kis show-t egyes tulajoktól, szóval kipörgő kerék, égő gumi és gyorsulás, hangélmény jutott nekünk is. Egyedül a hostess csajokból maradtunk ki.
Reméljük jövőre is lesz Tuning Show, és ismét lesz mit csodálni a kijáratnál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése