2012. április 28., szombat

Ford Mustang Coupe 289 1967 - KeS Mustang

Na, végre van egy kis időm, így meg tudom írni a beígért Mustangos beszámolót.
Két hete pénteken ismét meglátogattam a blogon már jópárszor említett KeS Mustang -ot. Ezúttal egy '67-es Mustang Coupe volt az áldozat. Mikor telefonon a fotózás időpontját beszéltem, megkérdeztem:
"'- És, milyen Mustang?". Erre a következő volt a válasz: "-Nagyon zöld!". Érdekes, gondoltam. Még kíváncsibbá tett így a dolog, még csak egyszer láttam zöld Mustangot, de az egy 2005 utáni modell volt, nem régi. Feltételeztem, hogy kb. olyan zöld lehet, mint a mozivászonról híres Bullit.
Mikor megérkeztem a cég telephelyére és megláttam a kocsit, egy pillanatra tátva maradt a szám, megdöbbenten álltam az autó előtt. A reakcióm magamban körülbelül annyi lehetett, hogy: "Hm... Fasza!". A színre vonatkozó gondolatom nem jött be, ugyanis köze sem volt ennek a Bullit féle zöldhöz. Ez neonzöld volt! NEONZÖLD! Merész... Először csak érdekesnek találtam, de minél többet néztem, annál jobban megtetszett! Mostmár kifejezetten bejön, nagyon vagány, egyedi, különleges darab! Bár hozzáteszem, a fekete motorháztető és a fekete csík oldalt illetve hátul nagyon kell rá, nélkülük nem lenne olyan jó az összkép, tényleg furcsa lenne ebben a színben. Viszont ez a fekete-zöld kombináció valami zseniális! Utazni sajnos nem volt alkalmam a géppel, így más élményt, tapasztalatot nem tudok megosztani. A motor hangját azért hallhattam, míg előreálltak az autóval. Amerikai butyborékolós V8 (4736 cm³), ahogy kell, imádom! Hatalmas feelingje van az autónak. Nem szaporítom tovább a szót, beszéljenek helyettem a képek:
Brutál, brutál és brutál!


Ismét egy lenyűgöző autót sikerült megismernem a cég által. Kíváncsi vagyok, mi lesz a következő dobásuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése